Trwają prace nad przyspieszeniem działania serwisu. Przepraszamy za wszelkie niedogodności i dokładamy wszelkich starań, aby rozwiązać tę sprawę jak najszybciej.

Playsport.pl - Najczęściej zadawane pytania

  1. Czy założenie konta użytkownika jest bezpłatne?

    Tak. Założenie konta użytkownika jest całkowicie bezpłatne.

  2. Jak założyć konto użytkownika?

    Aby założyć konto użytkownika należy wypełnić krótki formularz rejestracyjny podając swój adres mailowy i wybrane przez siebie hasło dostępu do serwisu playsport.pl oraz zakceptując regulamin i politykę prywatności serwisu playsport.pl. Formularz rejestracyjny znajduje się na stronie http://www.playsport.pl/register/, a można się do niego dostać klikając na linku "Załóż bezpłatne konto użytkownika" znajdującym się w lewym górnym rogu ekranu nad menu.

  3. Dlaczego nie mogę się zalogować pomimo, że podałem dobry adres email i hasło?

    Prawdopodobnie Twoje konto użytkownika nie zostało jeszcze aktywowane. Podczas rejestracji system wysłał na Twój adres mailowy link aktywacyjny. Musisz go kliknąć lub skopiować i wkleić w paskek adresu przeglądarki internetowej. Jeśli nie otrzymałeś linku aktywacyjnego, sprawdź folder SPAM Twojej skrzynki email.

  4. Dlaczego nie otrzymałem linku aktywacyjnego?

    Sprawdź przede wszystkim w swojej skrzynce email folder SPAM. Możliwe, że tam trafiła wiadomość z serwisu playsport.pl z linkiem aktywacyjnym. Upewnij się też, że podczas rejestracji konta użytkownika w serwisie playsport.pl podałeś swój poprawny i aktualny adres email (spróbuj się zarejestrować ponownie podając swój adres email). W razie dalszych problemów z aktywacją konta użytkownika napisz do nas na adres admin@playsport.pl.